بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» روز جهانی صلح روز آرزوها

روز جهانی صلح روز آرزوها

روز جهانی صلح روز آرزوها


روز جهانی صلح محبوب ترین روز دنیا

روز جهانی صلح را به جرأت می ­توانیم روز آرزوها خطاب کنیم، چون سال های سال است که برای داشتن جهانی مملو از صلح، دوستی، صفا و آرامش به انتظار نشسته ­ایم. سال­ هاست که بسیاری از مردم در سراسر دنیا تمام توان و انرژی خود را به­ کارگرفته ­اند تا هر­ طور که می­ توانند و با هر نوع ابزاری که در دست دارند، برای برقراری صلح و آرامش قدمی هرچند کوچک بردارند.

روز جهانی صلح محبوب ترین روز دنیاست. از نویسندگان و شاعران گرفته تا صاحبان اصحاب رسانه و برنامه نویسان دست ­به­ کار­شده اند تا با خلق آثاری تأثیرگذار تمام مردم جهان را در مسیر صلح و دوستی پیش ­ببرند. در این میان شاید آن­قدرها که تلاش نویسندگان، شعرا، برنامه سازان تلویزیونی و فیلم­سازان سینمایی به چشم می آیند، به ­نظرنرسد که تأثیر بازی­ های رایانه ­ای تا چه اندازه می ­تواند زیاد باشد و در وجود افراد نفوذ کند.


روز جهانی صلح و بازی ­های رایانه ­ای

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

به همان اندازه که بازی ­های رایانه ­ای خشن و صلح­ ستیز روحیه ­ای خشن و عصبی را در ناخودآگاه افراد پرورش داده، آن­ها را با گذشت زمان به افرادی پرخاشگر و دوستدار خشونت تبدیل می­ کند، انواع صلح ­آمیز بازی ­های کامپیوتری می ­تواند سلول به سلول افراد را با مفهوم واقعی زندگی در صلح و آرامش آشنا کند. این بازی ­ها با القای مفاهیم صلح ­آمیز در قالب بازی­ های مهیج و جذاب، روحیه ی صلح­ طلبی همراه با فداکاری و ایثار را در ذهن افراد وارد می کند. انتشار چنین روحیه ای در وجود همه انسان­ ها سبب می شود تا دیگر روز جهانی صلح تبدیل به روز آرزوها نشود و به معنای واقعی روز جهانی صلح باشد.



نویسنده: محبوبه عباسی


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده