ثروتسازی با هیپنوتیزم


» مرکز خرید ایسفانبول استانبول بهترین مرکز خرید در ترکیه

مرکز خرید ایسفانبول استانبول بهترین مرکز خرید در ترکیه

مرکز خرید ایسفانبول استانبول (İsfanbul Shopping Mall) یکی از چندین مرکز تجاری بزرگ در شهر توریستی استانبول (Istanbul) کشور ترکیه بوده، دارای فضایی دیدنی و پر از جاذبه است. بسیاری از افراد این مرکز استثنایی را با عنوان مرکز خرید اسفانبول استانبول می‌شناسند.

جذابیت این مرکز خرید سبب شده است تا گردشگران زیادی پس از سفر به ترکیه بخشی از زمان سفر خود را به گشت‌وگذار در این مرکز خرید بسیار وسیع اختصاص بدهند. بخشی از جذاب بودن این مکان به دلیل قرارگرفتن آن در شهر استانبول و خصوصیات خاص گردشگری موجود در این شهر زیبا و تاریخی کشور ترکیه است.

جذابیت‌های استانبول ترکیه برای گردشگران

سال‌ها شهر استانبول در بین شهرهایی در جهان قرار گرفته است که از جذابیتی فوق‌العاده زیاد برای جذب توریست برخوردار است. این جذابیت بالا در سطح منطقه باعث شده است تا این شهر جایگاهی مناسب در زمینه گردشگری به دست بیاورد. علاوه بر این، وجود امکانات متعدد رفاهی کاملاً مدرن نیز هرسال توریست‌های بسیار زیادی را از سراسر دنیا به استانبول جذب می‌کند. یکی از همین فضاهای مدرن مرکز خرید ایسفانبول استانبول است. در واقع انتخاب این شهر از بین تمام مناطق اطراف آن توسط گردشگران به دلایل متعددی وابسته است:

زیبایی‌های تاریخی شهر

معماری‌های شگفت‌انگیزی که در قسمت‌های مختلف شهر استانبول قرار دارد یکی از مهم­ترین جاذبه­های گردشگری آن به شمار می‌رود. برخی از این جاذبه‌های تاریخی عبارت هستند از:

·       مساجد با معماری سنتی و کاملاً مذهبی آن‌ها مثل مسجد ایاصوفیه (Hagia Sophia)

·       کاخ‌های مجلل با بناهایی با شکوه نظیر کاخ دولما باغچه استانبول (Dolmabahçe Palace)

·       موزه‌هایی پر از زیبایی و جذابیت­های بصری، تاریخی و معماری برای علاقه‌مندان به تاریخ مانند موزه کاخ توپکاپی (Topkapi Palace Museum) که با نام­های کاخ طوپقاپو یا طوپقاپی نیز شناخته شده است.

چندین مرکز خرید بزرگ بسیار مدرن

این مراکز خرید با ارائه خدمات متنوع در خدمت مسافران قرار دارند و سبد خرید آن‌ها را با اجناسی با کیفیت که دارای قیمتی بسیار مناسب هستند پر می‌کنند. یکی از مجهزترین و وسیع­ترین این مراکز که در ادامه بیش­تر به آن پرداخته خواهد شد، مرکز خرید ایسفانبول استانبول است.

مراکز تفریحی با امکانات بسیار عالی

چندین مرکز تفریحی بسیار جذاب در این شهر قرار دارد. جالب این است که یکی از جذاب‌ترین آن‌ها دقیقاً در کنار همین مرکز خرید ایسفانبول قرار گرفته، لحظات بسیار دلپذیری را برای گردشگران فراهم می‌کند.

مرکز خرید ایسفانبول استانبول از گذشته تا حال

در محله‌ای به نام یشیل پینار (Yesilpinar) در شهر استانبول یک مجموعه بسیار بزرگ تفریحی و تجاری در سال 2013 میلادی افتتاح شد. عنوانی که برای این مجموعه انتخاب کردند، ویالند (Vialand) بود که بعدها به نام مرکز خرید ایسفانبول استانبول تغییر پیدا کرد. این مرکز خرید اولین مجموعه­ای است در این شهر که به­عنوان یک تم پارک (Theme Park) یا تماتیک پارک یا پارک موضوعی به ثبت رسید.

 امکانات و خدمات عرضه شده در شهربازی ایسفانبول پارک (شهربازی ویالند) به­گونه­ای بود که در سال 2016 میلادی در مقایسه با 800 پارک مشابه اروپایی بین ده پارک برتر موضوعی قرار گرفت. این نوع پارک­ها پارک­هایی هستند با انواع امکانات که برای ساکنین شهر و گردشگران بسیار جذابیت دارند.

امکانات مرکز خرید ایسفانبول استانبول

مرکز خرید ایسفانبول استانبول از امکاناتی متنوع برخوردار است. در واقع وجود همین امکانات فوق­العاده است که توانسته نظر گردشگران را به بهترین شکل ممکن جذب کند. برخی از این امکانات بی‌نهایت جذاب عبارت هستند از:

·       سینما با امکان پخش انواع فیلم‌های سینمایی و حتی نمایش فیلم­های سه‌بعدی

·       فضای بازی راحت با هوایی مطبوع برای اجرای کنسرت بسیاری از خوانندگان ترکیه

·       باغ وحشی زیبا با داشتن انواع حیوانات در محیطی کاملاً ایمن و راحت

·       رستوران­های جذاب و با کیفیت با تنوع غذایی بسیار بالا

·       کافی‌شاپ‌های متنوع با سرو انواع دسرها، نوشیدنی‌های سرد و گرم، بستنی‌ها و کیک‌های خوش طعم

·       مرکز خرید زیبا و لوکس با ارائه انواع خدمات و برندهای گوناگون در هر دو فضای باز و بسته با طراحی فوق­العاده دلچسب

·       شهربازی با انواع و اقسام بازی­های ایمن، مهیج و دوست­داشتنی

کلام آخر در مورد مرکز خرید ایسفانبول استانبول

با تمام آنچه که دررابطه‌با مرکز خرید ایسفانبول استانبول گفته شد می‌توان چنین نتیجه‌گیری کرد که رفتن به این مرکز خرید استثنایی یعنی تجربه هرآنچه که در سفر نیازمند آن هستید. در حقیقت پس از سفر به کشور ترکیه و شهر زیبای استانبول، رفتن به این مرکز خرید یعنی چشیدن کل لذت‌های یک سفر به‌یادماندنی در وسعتی که بیش از ده زمین فوتبال گسترده است.  




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده